•  ΔΕΙΤΕ: Αυτά είναι καψώνια!...
  • Το πρωί  δίδασκαν τον λόγο του Θεού και το απόγευμα έκαναν...
  • ΔΕΙΤΕ: Σέξι και... όποιος αντέξει!  Βλέποντας κανείς την Κelly Brook, σίγουρα...
  • ΔΕΙΤΕ:1. Τακτικός συντάκτης Το kouneli δεν έχει συμπληρώσει ακόμα έναν μήνα λειτουργίας και...
  • ΔΕΙΤΕ: Βίντεο με γκολ από τα 40 μέτρα  Πώς μπορεί ένας ποδοσφαιριστής να ...

«Δεν πουλάω τη ζωή μου!»


Εξοργισμένη με τους παπαράτσι που την κυνηγούν η Αθηνά Οικονομάκου

Ενοχλημένη από τη συμπεριφορά των παπαράτσι που δημοσίευσαν φωτογραφίες με προσωπικές στιγμές της φαίνεται πως είναι η Αθηνά Οικονομάκου.

Η ηθοποιός δεν δίστασε να αποκαλύψει πως οι παπαράτσι δεν της είναι καθόλου αγαπητοί, ενώ ανέφερε ακόμα πως έφθασαν στο σημείο να την απειλούν:

«Κάποιοι από τους παπαράτσι δεν μου είναι καθόλου αγαπητοί, είναι αγενείς και άξεστοι και έφθασαν να με απειλούν, ότι αν δεν κάτσω στην πόζα που θέλουν, θα πάνε στους εργοδότες τους και θα τους πουν να με ΄΄κράξουν΄΄ στα περιοδικά τους... Εξοργίστηκα. Εγώ δεν πουλιέμαι και δεν πουλάω τη ζωή μου και δεν φωτογραφίζομαι με τους ανθρώπους που είναι μαζί μου», δήλωσε χαρακτηριστικά στο «Έθνος».

Σχετικά με τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν με προσωπικές της στιγμές, η Αθηνα Οικονομάκου δήλωσε σοκαρισμένη. «Το ορκίζομαι δεν ήξερα τίποτα – γιατί κάποιοι θα πουν ότι είναι στημένο. Κλονίστηκα, τα έχασα πραγματικά, αλλά δεν πρέπει να χάνω την ψυχραιμία μου».

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...πηγή:  http://www.newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε και εσύ το δικό σου σχόλιο "Το Kouneli"