•  ΔΕΙΤΕ: Αυτά είναι καψώνια!...
  • Το πρωί  δίδασκαν τον λόγο του Θεού και το απόγευμα έκαναν...
  • ΔΕΙΤΕ: Σέξι και... όποιος αντέξει!  Βλέποντας κανείς την Κelly Brook, σίγουρα...
  • ΔΕΙΤΕ:1. Τακτικός συντάκτης Το kouneli δεν έχει συμπληρώσει ακόμα έναν μήνα λειτουργίας και...
  • ΔΕΙΤΕ: Βίντεο με γκολ από τα 40 μέτρα  Πώς μπορεί ένας ποδοσφαιριστής να ...

«Δεν με έχω μάθει ακόμη»


Ο Γιάννης Πάριος σε μια εξομολόγηση εκ βαθέων

Ο μεγάλος τραγουδιστής κάνοντας την αυτοκριτική δηλώνει: «Μόνο τον εαυτό μου έχω αδικήσει, κανέναν άλλον». 

Για το αν είναι πλέον συνειδητοποιημένος αναφέρει στο περιοδικό Εγώ: «Διαβάζω συνέχεια, πάρα πολύ και λέω –ακόμη και τώρα- ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται. Το σπουδαιότερο πράγμα είναι να μάθω εμένα. Δεν με έχω μάθει ακόμη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε και εσύ το δικό σου σχόλιο "Το Kouneli"