•  ΔΕΙΤΕ: Αυτά είναι καψώνια!...
  • Το πρωί  δίδασκαν τον λόγο του Θεού και το απόγευμα έκαναν...
  • ΔΕΙΤΕ: Σέξι και... όποιος αντέξει!  Βλέποντας κανείς την Κelly Brook, σίγουρα...
  • ΔΕΙΤΕ:1. Τακτικός συντάκτης Το kouneli δεν έχει συμπληρώσει ακόμα έναν μήνα λειτουργίας και...
  • ΔΕΙΤΕ: Βίντεο με γκολ από τα 40 μέτρα  Πώς μπορεί ένας ποδοσφαιριστής να ...

Ναταλία Γερμανού: «δεν είμαι γεννημένη για να γίνω μάνα»

Ούτε τον γάμο, ούτε ένα παιδί, θεωρεί απαραίτητα η Ναταλία Γερμανού...
που υποστήριξε ότι δεν είναι γεννημένη για να γίνει μάνα! «Μας έχουν μεγαλώσει με αυτό τον τρόπο, ότι όλες οι γυναίκες είναι προορισμένες να γίνουν μητέρες. Δεν είναι όμως όλες», είπε η παρουσιάστρια, που δεν δίστασε να ζητήσει δημόσια συγνώμη από την Μαρία Ιωαννίδου.

«Έτσι όπως με οδήγησε η ζωή μου έως τώρα, είμαι σε μια φάση που δεν έχω έναν σύζυγο ή έναν σύντροφο και που δεν μπορώ να πω "ναι, είμαι έτοιμη να κάνω παιδί"», είπε η Ναταλία στην πρωινή εκπομπή του Mega και πρόσθεσε πως δεν αποκλείει το ενδεχόμενο της υιοθεσίας. 

Όπως υποστήριξε, πριν από 10 χρόνια η ζωή της ήταν τακτοποιημένη και μπορούσε να γίνει μητέρα, όμως, δεν ήθελε να κάνει παιδί τότε. «Είχα χάσει τον πατέρα μου, είχα τα ψυχολογικά μου, ήμουν αλλού, ήμουν τελείως χάλια, ήμουν άστα να πάνε. Τότε ήμουν παντρεμένη και είχα όλες τις προϋποθέσεις αλλά δεν το έκανα. Είναι αυτό που λέμε το timing», συνέχισε.


«Το να υιοθετήσω ένα παιδί είναι κάτι που μπορώ να κάνω και σε 8, σε 9 χρόνια από τώρα. Δεν είναι εύκολη διαδικασία, αλλά είναι εξίσου σημαντικό», είπε η παρουσιάστρια και τόνισε πως δεν λέει ότι θα υιοθετήσει απλά για να το πει, αλλά επειδή το εννοεί.


Οι παρουσιαστές ρώτησαν την Ναταλία σε ποιόν θα ζητούσε συγνώμη και σε ποιόν θα έλεγε ευχαριστώ. Η παρουσιάστρια σκέφτηκε, κόμπιασε και τελικά είπε: «θέλω να ζητήσω συγνώμη από τη Μαρία (σ.σ. Ιωαννίδου) γιατί έχω εξαφανιστεί λίγο τον τελευταίο καιρό και ξέρω ότι περνάει δύσκολα, αλλά θα επανέλθω σύντομα γιατί ακόμα κι όταν δεν είμαι δίπλα της, είμαι δίπλα της».


Όσο για το ποιόν θα ευχαριστούσε; «Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στο Φωφάκι που είναι δίπλα μου, στο δικό μου Φωφάκι, γιατί αν δεν την είχα δεν ξέρω τι θα έκανα», απάντησε.

πηγή:  http://to-kounavi.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε και εσύ το δικό σου σχόλιο "Το Kouneli"